Financování
Realitní služby
Když se budete chtít jednou rozhodnout pro prodej vaší nemovitosti, určitě byste chtěli mít po boku realitní kancelář, která umí přitáhnout pozornost potenciálních kupujících, že? Bohužel většina realitních kanceláří nevyužívá plně internetu v oblasti marketingu a reklamy. Proto mnoho realitních agentů nezná účinné taktiky, jak prodat nemovitost online.
Chápu, že čas a finance mohou být omezující faktory. Mnoho makléřů se proto soustředí jen na to nejnutnější a doufají, že se nemovitost prodá sama. Ale pro nás to není dostatečné. Snažíme se přistupovat k inzerátům s osobním přístupem a pečlivě si vybíráme, které nové nabídky přijímáme.
Jsme hrdí na to, že naši klienti mají mnohem více zájemců a konkrétní prodeje. Rádi bychom vám představili, jak můžeme pomoci i vám.
Prodej nemovitosti se dělí na dvě fáze: PREZENTAČNÍ a PROPAGAČNÍ
1) PREZENTAČNÍ
PROFESIONÁLNÍ FOTKY
Kvalitní fotografie nemovitosti jsou klíčové pro úspěšný prodej. Potenciální zákazníci se spoléhají na vizuální dojem, aby se rozhodli, zda si chtějí nemovitost prohlédnout osobně. Kvalitní fotografie dokážou zachytit atmosféru prostoru a ukázat potenciálním kupcům, co mohou očekávat.
PROFESIONÁLNÍ TEXTY
Při prodeji nemotivosti je kvalitní popis je nezbytný. Kompletní informace přitahují potenciální zájemce a zvyšují šanci na úspěšný prodej.
Popis by měl obsahovat stručné a výstižné informace o dané nemovitosti. Kvalitně napsaný popis s důrazem na výhody a potenciál vzbudí zájem a sníží čas prodeje.
PŘESNÉ INFORMACE
Přesné informace jsou zásadní při prodeji nemovitosti. Existuje několik důležitých faktorů, které je třeba zvážit. Patří sem rozdíl mezi užitnou plochou a podlahovou plochou, náklady spojené s provozem nemovitosti za měsíc a v případě bytu také stav fondu oprav a hospodaření buď bytového družstva nebo Společenství vlastníků jednotek.
PENB
Pokud se zabýváte prodejem nebo pronájmem nemovitosti v České republice, je velká šance, že jste se již setkali s pojmem "Certifikát energetické náročnosti budov" (známý také jako PENB). Mnoho nemovitostí bohužel nesprávně uvádí písmeno G v tomto certifikátu, což signalizuje mimořádně vysokou energetickou náročnost. Tento fakt může potenciální zájemce odradit od dalšího zájmu o danou nemovitost.
VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKA
Virtuální prohlídky nemovitostí sníží počet neúspěšných prohlídek a pomůžou kupujícím v rozhodování.
Šetří tak čas nejen prodávajícího a umožní kupujícím projít si nemovitost v pohodlí svého domova. Zobrazení virtuální prohlídky uživateli je možné na monitoru počítače, tabletu, mobilu nebo pomocí 3D brýlí.
VIZUALIZACE
Vizualizace je proces vytváření realistických a atraktivních obrazů, které umožňují potenciálním kupujícím si představit, jak by daná nemovitost mohla vypadat. Vizualizace se používá jak při prezentaci nově stavěných nemovitostí, tak při prodeji stávajících domů, bytů a komerčních prostor.
Důležitost vizualizace nemovitosti spočívá v její schopnosti zvýšit přitažlivost a emocionální přesvědčivost prodejní nabídky.
HOME STAGING
Určitě jste už slyšeli, že vizuální vjem má velký vliv na naše chování, a to se týká i nemovitostí. Když se podíváme na dům, který nás zaujme a zaujme nás jeho vzhled, může to hrát rozhodující roli při rozhodování, zda si ho koupíme.
PŮDORYS
Pro budoucí zájemce o nemovitost je důležité mít jasnou představu o prostoru a jeho potenciálu pro jejich životní styl, stejně jako o možnostech jeho zařízení a přizpůsobení. Je zásadní, aby si dokázali představit, jak by se v novém prostředí cítili a jak by ho mohli skutečně osvojit.
VLASTNÍ WEBOVÁ STRÁNKA
Už dávno není dostačující inzerovat vaši nemovitost pouze na realitních serverech.
Já vám vytvořím unikátní webovou stránku, na které bude vaše nabídka prezentována jedinečně a výhradně.
Například takto:
https://www.goldgeo.cz/reality/prodej-krasneho-2-1-ul-ulrychova-praha-petriny-0115/
https://www.goldgeo.cz/reality/prodej-dvou-stavebnich-pozemku-vysoka-pec-u-bohutina-0104/
DRON
Dron má mnohem širší využití než jen pro pořizování videí - může sloužit i k zachycení úchvatných fotografií z ptačí perspektivy. Pokud se potenciální kupující rozmýšlí ohledně koupě určitého domu nebo bytu kvůli lokalitě nebo jestli chce investovat do nemovitosti, která bude před rekonstrukcí, pohled z dronu na okolí může probudit v něm nadšení a motivaci koupit.
1) PROPAGAČNÍ
DENNÍ TOPOVÁNÍ
Jako profesionální realitní kancelář udržujeme vaše nemovitosti na předních pozicích realitních portálů. Dosáhneme toho pomocí metody nazývané topování. I když každodenní topování vyžaduje finanční prostředky, u našich nemovitostí je to samozřejmost.
REALITNÍ SERVERY
Samozřejmě nevynecháme žádný významný realitní portál při propagaci nemovitosti.
ZVÝHODNĚNÉ POZICE
Existuje řada realitních portálů, které nabízejí různé výhodné možnosti pro zvýšení viditelnosti inzerátu. Je rozumné využít těchto placených pozic, protože tím přilákáme mnohem větší množství potenciálních zájemců k naší nemovitosti.
SDÍLENÍ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Pravidelně aktualizujeme naše sociální platformy přidáváním obsahu ve formě tradičních příspěvků, videí a příběhů.
PLACENÁ REKLAMA NA FACEBOOKU
PLACENÁ REKLAMA NA INSTAGRAMU
REKLAMA NA LINKEDIN
REKLAMA NA YOUTUBE